tisdag 18 oktober 2011

Molnig Jumpsuit


Fick en beställning på en Jumpsuit i 6 års present till en flicka.
Tyckte att denna blev lagom tufft för en sexårig tjej.
Tydligen blev den uppskattad för det kom en beställning på en till
lillbrorsan oxå!!
Ärm muddarna är långa och vikbara för att fungera lite längre, tycker att
det är en tuff detalj med lååånga muddar! Är riktigt sugen på en sådanhär till
mig själv, tänk vad mysigt att krypa upp i soffan iklädd en sådan när vinden
viner och regnet öser ned på utsidan... få se vad det kan bli...

2 kommentarer:

Hanne sa...

Väldigt fin! Jag sydde just en sån till en vuxen granne, tog mönstret från en existerande, det gick ganska bra, men jag undrar vad du använde för mönster. Gjorde du eget, och i så fall, hur gjorde du (satte du ihop en byxa och en överdel, t ex?).
HIttills har jag varit lite skeptisk till sådana plagg, som 60talist är jag lite allergisk mot vissa saker. Men din ser faktiskt ut på så att jag skulle kunna tänka mig .... . Åtminstone till dottern ... vem vet, kanske också till mig.

Thea sa...

supersnygg!