söndag 22 februari 2009

Maskerad kalas!!!


Idag har E varit på maskeradkalas till E.S. Mitt första problem var vad hon skulle ha på sig, efter att ha kikat i några Alltom Handarbete mixtrade jag i hop denna härliga cape. Inpirationen kom från en cape till Baby born och mönsteret fick jag blandat med flera andra modeller och lite fantasi. Och visst blev den söt!?
Sedan var det nästa problem...vad köper man till en flicka i 4års pressent?? Jo, det fick helt enkelt bli en lika dan cape till, och jag tror att både E.S och hennes mamma blev nöjda!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna! Vilka fina kläder ni gör, helt otroligt! Och vilka underbara bilder. Jag måste bara säga igen att capen som Elin fick på sin födelsedag var verkligen kanon!! Sååå fin. Önskar jag hade hälften av skicklighet och fantasi som du har. // Kram Jenny